Wednesday, December 3, 2008

UNDANG-UNDANG RIMBA DI NEGARA DEMOKRASI !!!

Katakan
TIDAK ! TIDAK ! TIDAK !
pada
I S A

Amat Bertentangan Dengan
Kehendak Sebuah Negara Demokrasi

AWAS
Mereka Yang Melaksana Dan
Mempertahankannya
adalah
MANUSIA YANG TIDAK BERTEMADDUN
FIKIRAN
DAN TINDAK TANDUKNYA


1 comment:

Anonymous said...

04 December 2008
Penang RM600 SETAHUN, Pahang RM600 SEBULAN!
Penang dengan Lim Guan Eng nya, konon memberi kepada
"Lebih 2,000 guru agama dan guru Al-Quran di Pulau Pinang akan menikmati peningkatan bayaran elaun dan saguhati tahunan sebanyak 50 peratus daripada Pusat Urus Zakat (PUZ) Pulau Pinang mulai tahun ini. Yang Dipertua Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP) Shabudin Yahya berkata seramai 250 guru agama yang mendaftar di bawah MAIPP akan menerima elaun tahunan sebanyak RM600 berbanding RM300 sebelum ini. Beliau berkata sebanyak 1,821 guru Al-Quran yang mengajar secara sukarela di rumah atau di masjid dan surau diberi bayaran sagu hati sebanyak RM600 berbanding antara RM50 hingga RM300 sebelum ini. “Peningkatan bayaran elaun dan sagu hati tersebut melibatkan penambahan peruntukan PUZ sebanyak RM500,000 setiap tahun,” {petikan dari pahangdaily online}

Di Pahang, GURU UGAMA SEKOLAH ASRAMA mendapat RM600 SEBULAN!
APA YANG HEBOH SANGAT? ORANG YANG BARU MULA HENDAK BUAT BAIK MEMANG KUAT BISING PUN. YANG DAH SENTIASA BUAT BAIK TAK BISING PUN.

KEPADA PENYOKONG PARTI BULAN DAN MATA SATU, JANGAN MUDAH KELIRU! KALAU HENDAK DAPATKAN BUKTI YANG SAH TENTANG RM600 SEBULAN INI, PERGI LAH SIASAT DI JABATAN AGAMA ISLAM PAHANG ATAU JAIP.

Jangan buat malu gitu orang PAS & PKR! pahangdaily online temberang lagi!